Servicii SSM – Sanatatea si securitatea in munca

Care este misiunea sanatatii si securitatii muncii?

Consideram ca angajatii trebuie sa beneficieze de structuri adecvate care sa impiedice accidentele, imbolnavirile sau afectiunile profesionale.

De asemenea, este importanta dezvoltarea unei culturi in cadrul careia sa fie eliminat orice risc legat de securitate si sanatate la locul de munca. Pentru ca toate acestea sa fie posibile, angajatii au nevoie de instruire permanenta si calificare , pe langa restul masurilor de siguranta si securitate pe care angajatorul trebuie sa le indeplineasca.

Asadar, firma noastra va pune la dispozitie  servicii de securitatea muncii pentru ca dumneavoastra sa puteti beneficia de costuri mai mici, prin implementarea unui sistem SSM adaptat  companiei. In primul rand, este obligatorie evaluarea riscurilor cu privire la securitatea si sanatatea lucratorilor, dupa care se poate intocmi un plan de prevenire.

In ce consta evaluarea riscurilor de accidentare profesionala?

Identificarea pericolelor existente si a riscurilor aferente si selectarea celei mai bune masuri de protectie. Apoi se urmareste verificarea masurilor deja adoptate si eficienta acestora. In cazul in care acestea nu dau rezultate optime, sunt necesare masuri suplimentare de protectie.

Consilierea societatii inainte de a-si incepe activitatea este esentiala, intrucat aceasta trebuie sa obtina autorizatia de functionare privind legislatia securitatii si sanatatii in munca. De aceea, ne asiguram ca va oferim toate informatiile de care aveti nevoie pentru a indeplini si respecta prevederile legale. Mai mult, fiecare angajat trebuie sa aiba o fisa a postului, prin care sa se stabileasca atributiile si indatoririle ce ii revin, in functie de pozitia pe care o ocupa. Fisa postului va poate apartine sau  poate fi conceputa de catre societatea noastra.

siguranta-muncii

Deoarece veti avea nevoie de anumite tematici de instruire, noi venim in ajutorul dumneavoastra cu elaborarea testelor de specialitate, precum si a restului de documente necesare. Insa, informarea si instruirea fiecarei persoane in legatura cu regulile SSM nu este suficienta. Prin urmare, va putem asista si pentru achizitionarea de echipamente destinate protectiei muncii, astfel incat angajatii sa fie protejati cat mai eficient, iar dumneavoastra sa reduceti cat mai mult costurile. De asemenea, pe langa audituri si evaluare, va oferim consultanta pentru organizarea activitatilor de aparare impotriva incendiilor, dar si a celor de prevenire si stingere.

siguranta-muncii1

siguranta-muncii2

Dupa evaluarea si elaborarea unor programe de instruire, urmeaza implementarea si testarea acestora. Implementarea se va face cu ajutorul programelor de instruire si informare a fiecarei persoane , dar si prin efectuarea unui instructaj introductiv general. Angajatii vor fi informati cu privire la toate riscurile si pericolele la care se supun in timpul activitatilor de la munca, cum sa le evite si cum sa utilizeze corect echipamentele de care dispun. Testarea si verificarea se va face de persoane competente, care vor identifica punctele slabe ale sistemului SSM si le va prezenta conducerii si angajatilor.

Asadar, ne dorim ca scopul final al activitatii noastre de securitatea muncii sa fie prevenirea disfunctiilor din sistemul de munca si protejarea vietii angajatilor. Colaborarea cu o firma specializata in securitatea muncii nu va scuteste de obligatiile legale din domeniul SSM – Sanatatea si Securitatea in munca, dar va usureaza modul in care puteti indeplini toate aceste conditii. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta!

Serviciile pentru situatii de urgenta private sunt destinate tuturor institutiilor si operatorilor economici care au obligatia sa-si asigure activitatea si sa elimine riscurile unor accidente cu urmari grave.

De aceea, noi va oferim consultanta si servicii SSM Bucuresti, pentru ca societatea dumneavoastra sa-si desfasoare activitatea in conditii maxime de siguranta.

Echipa noastra va ofera posibilitatea de a beneficia de cele mai bune servicii din domeniul situatiilor de urgenta.

Dispunem de consultanti cu experienta care au constribuit la dezvoltarea unor proiecte si solutii extrem de eficiente  pentru diverse institutii din domenii diferite. Scopul serviciilor noastre consta in  prevenirea si diminuarea riscurilor pe care le implica situatiile de acest gen. Pachetul de servicii SSM Bucuresti poate varia in functie de complexitatea si riscurile activitatilor din cadrul societatii dumneavoastra, fiecare colaborare fiind personalizata conform necesitatilor clientilor nostri.

Astfel, conform regulamentului prevazut de lege in ceea ce priveste sanatatea si securitatea muncii,  exista mai multe scopuri ale demersurilor de prevenire a sitauatiilor de urgenta. In primul rand, orice societate trebuie sa respecte prevederile reglementarilor referitoare la protectia civila si apararea impotriva incendiilor. Identificarea, evaluarea si analiza unor potentiale pericole sunt obligatorii, in functie de acestea fiind stabilite si posibilele consecinte asupra personalului si bunurilor materiale de la locul de munca.

Pentru ca aceste servicii sa fie cat mai eficiente, este importanta constientizarea riscurilor si comunicarea intre personalul angajat si restul persoanelor implicate cu privire la metodele de prevenire sau factorii de decizie. Desigur, simpla informare a angajatilor nu este suficienta. De aceea, se impune o instruire completa care sa-i invete cum sa actioneze in cazul unei situatii de urgenta.

Pentru acestea, va oferim asistenta periodica pentru situatii de urgenta si protectia muncii Bucuresti, in urma careia se vor efectua urmatoarele activitati: participarea la modul in care sunt aplicate toate masurile propuse in planul de prevenire, conceperea tematicii pentru modulele de instruire si a fiselor individuale de instructaj, verificarea sistemelor si echipamentelor disponibile pentru stingerea incendiilor, intocmirea unor rapoarte cerute de lege, dar si pregatirea pentru vizitele de control din partea persoanelor abilitate in acest gen de servicii.

Serviciile noastre de urgenta au urmatoarele atributii: de informare, verificare si asigurarea interventiei in caz de situatie de urgenta. Astfel, primul pas il constituie cunoasterea si respectarea regulamentului impus in cazuri de urgenta. Apoi totul tine de competenta si de modul in care sunt aplicate toate aceste norme si reglementari tehnice. Si desigur, trebuie sa ne asiguram ca interventia in caz de urgenta este realizata corect, pentru ca toate persoanele implicate sa nu fie supuse unor riscuri majore.

Misiunea noastra este sa le oferim beneficiarilor cu care colaboram cele mai bune solutii SSM Bucuresti, pentru reducerea riscului unor situatii de urgenta. Astfel, contribuim la evitarea unor evenimente neplacute precum incendii, explozii, avarii, inundatii, cutremure si diverse alte accidente ce se pot petrece la locul de munca. Echipa noastra este dedicata obtinerii unor rezultate durabile si eficiente, respectand toate aspectele legale. Solutiile oferite de catre noi au un caracter preventiv si sunt adaptate cerintelor dumneavoastra.